كل ما يهم اهل الصعيد من معلومات و ابداع


    حمارك حمارك ان اكلتة شالك

    شاطر
    avatar
    ابن مصر
    وسام التكريم

    الجنس : ذكر
    الابراج : الثور
    عدد الرسائل : 1394
    تاريخ الميلاد : 01/05/1978
    العمر : 38
    نقاط : 2300
    تاريخ التسجيل : 02/01/2011

    حمارك حمارك ان اكلتة شالك

    مُساهمة من طرف ابن مصر في الأربعاء 29 يونيو - 14:51:47

    يا ترى الحمار دة بيضح لية وعلى اية[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    دة بقى شكلة حمار حصاوى
    avatar
    ابن مصر
    وسام التكريم

    الجنس : ذكر
    الابراج : الثور
    عدد الرسائل : 1394
    تاريخ الميلاد : 01/05/1978
    العمر : 38
    نقاط : 2300
    تاريخ التسجيل : 02/01/2011

    رد: حمارك حمارك ان اكلتة شالك

    مُساهمة من طرف ابن مصر في الأربعاء 29 يونيو - 14:56:52

    سامحونى على استعارتى للمثل اللى بيقول لسانك حصانك ان صونتة صانك
    معلش ان حرفتة شوية صغيرين عشان يناسب الصورة



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

      الوقت/التاريخ الآن هو الخميس 30 مارس - 6:36:50