أبناء الصعيد فن ابداع اصالة

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كل ما يهم اهل الصعيد من معلومات و ابداع

مجموعة من النكت الجديدة جدا كل اللى هيدخل هيضحك

المستشار
    المستشار
    Admin
    Admin

الابراج : السرطان
    تاريخ الميلاد : 04/07/1964
    المزاج : الحمد لله

مجموعة من النكت الجديدة جدا كل اللى هيدخل هيضحك Empty مجموعة من النكت الجديدة جدا كل اللى هيدخل هيضحك

مُساهمة من طرف المستشار السبت 21 فبراير - 20:51:08

--------------------------------------------------------------------------------

مجموعة من النكت الجديدة جدا كل اللى هيدخل هيضحك

واحد محشش قاعد ادام التكييف يقوله متنفخش احسن اكسر دماغك
    ------------------------------------------
    اتنين سكرانين واحد بيقول للتانى تعرف ليه القطر مهم قاله علشان تحته خطين
    -----------------------------------------
    واحد رزل بيخبط على باب واحد رزل فالرزل التانى بيقوله مين الاولانى قاله انا التانى قاله لا مش انتا
    ----------------------------------------
    اتنين سكرانين ماشيين فى صحراء واحد بيقول للتانى ممكن كلمة على انفراد
    ---------------------------------------
    سكران كل ميروح البيت يقف ادام المرأة ويقول ياه انا كبرت وشعرى ابيض كل ميروح البيت يعمل كده ففى مرة ابوه دخل عليه وقاله انا مش قلتلك مائة مرة متقفش ادام صورة جدك الكبير
    --------------------------------------
    واحد رزل وقع فى حفرة قال أحسن
    -------------------------------------
    مدرس بيسأل طالب بيقوله ليه القلب بيدق الطالب قاله علشان المعدة ترقص
    -------------------------------------
    مدرس عربى دخل الفصل قال للتلاميذ النهاردة املاء اكتبوا يا ولاد ذهب محمد إلى المصيف يوم الاربعاء طالب سأله الاربعاء همزة على السطر ولا على الالف المدرس قاله خليها الخميس
    ----------------------------------
    واحد مبيغرفش يتكلم انجليزى رايح انجلترا قالوله مش هتعرف تتصرف قالهم ربنا يسهل المهم سافر فماشى فى شارع فى لندن فلاقى فرح كبير فبيسأل واحد بيقوله فرح مين قاله I don't know قاله ربنا يتمم بخير تانى يوم ماشى فى الشارع لاقى ميتم فبيسأل واحد بيقوله ميتم مين قاله I don't know قال يا حول الله يا ربى دا كان فرحة امبارح
    ------------------------------------
    مرة واحد مقابل واحد صاحبه فبيقوله محمدين ودنك محروقه من ايه قاله وانا بكوى القميص التليفون رن نسيت وحطيت المكوة على ودنى فاتحرقت قاله طيب ودنك التانية محروقة من ايه قاله اصل التليفون رن تانى

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد 28 أبريل - 10:53:33